איך לבחור מתנות לימי הולדת?

מתנות לימי הולדת

מדי שנה, כמו בכל שנה מגיע האירוע החשוב לו אנו מחכים שנה שלמה, יום ההולדת שלנו, מגיל הגן ועד גיל הזהב, מחנכים אותנו שנהוג לתת מתנה ביום זה, מתנה ייחודית ואישית, יש כאלו שינצלו זו למפגש עם חברים, ידידות, משפחה, בילוי ערב כלשהו לציון היום הולדת שלנו.יש משהו מאוד חיובי וכיף במנהג זה, הן מצד מקבל המתנה והן מצד שולח המתנה שכן נהנים שניהם לתשומת לב ייחודית אחד כלפי השני. מקבל המתנה מעבר לעובדה שהוא מקבל מתנה ונהנה מתשומת הלב, גם מרגיש את כמויות ההאהבה שמרעיפים עליו חבריו, קרוביו ובני משפחתו. אז אם אתם צריכים מתנה ייחודית ליום הולדת, חשוב מאוד להתאים אותו לאופיו של מקבל או מקבלת המתנה.

 

מתנה רומנטית לבן או בת הזוג

זו בדר"כ המתנה שהכי קל וכיף לתת. אף אחד לא חולק איתנו את הרגעים האינטימיים כמו בן או בת הזוג שכן מעבירים איתנו את רגעי השמחה, העצב, הפחדים ואת רגעי השטות. מתוך הכרות מעמיקה עם הצד השני נוכל לקלוע בדיוק לטעם, שלא נדבר על כל החפירות שמתחילות שבוע לפני, במיוחד אם מדובר בבחורות שכן דואגות לטפטף לאט לאט כמה שבועות לפני את מה שהן רוצות ולכן יהיה לנו מאוד קל לקלוע לטעמה או לטעמו. בין המתנות לימי הולדת של אוהבים נמנה כמה: אביזרי קוסמטיקה כמו הלבשה תחתונה, בגדים, חולצות מכופתרות, אולי איזה מעיל מחמם בחורף, בושם ריחני ואהוב, דברי מתיקה כגון זר מתוק, זרי שוקולד, זר ממתקים, זר גומי ואולי גם איזו ארוחה נחמדה במסעדה או הרמת כוסית ושתיית בירה באיזה בר שכונתי טוב ולא עמוס.

 

מתנות ליום הולדת לבני משפחה

גם במקרה של בני משפחה זהו דבר מאוד קל שכן אנו גדלים עם האחים או האחיות שלנו שנים רבות ואנו מודעים לפעמים לצורך ואולי אפילו לחוסר של איזשהו פריט לבוש, חולצה, בושם, דברים קוסמטים, מכנסיים וכד'. יהיה לנו קל לאתר את המתנה המושלמת לקרובינו ואף להתייעץ עם הקרובים האחרים כדי לוודא שהמתנה לא תשכב בארון או על השידה בחדרו ולכן, יהיה לנו נורא קל להתאים את המתנה לאופיו של המקבל במקרה הזה, מתנה ליום הולדת לאח או לאחות שלנו.

 

הזמנת זר מתוק לקרוב משפחה

בפשוט מתוק ניתן למצוא מגוון רחב של זרים מתוקים, זרי שוקולד, מקס ברנר, משלוחי פירות ובלונים ומגוון רחב מאוד של מתנות המתאימות לכל אירוע וביניהם גם ימי הולדת. הושקעו רגעי מחשבה רבים על מנת ליצור את הזרים המתוקים והמושלמים לימי הולדת וליצור סימפונייה של צבעים וחגיגת טעמים מתוקה וטעימה בעבור מקבל הזר שכן זהו יהיה אירוע בלתי נשכח וטעים. עם זר מתוק ניתן להפתיע בכל מקום, הן אם זה לשלוח למקום עבודתו או עבודתה של בעלת השמחה, אולי לביתו או לביתה ואפילו לתת באופן אישי, הרי אין אחד שלא יאהב לקבל זר שוקולד טעים וצבעוני ביופיו.

 

הזמנת כרטיס ברכה

אז כן במאמר הקודם שרשמנו הבאנו לכם 10 טיפים לכתיבת כרטיס ברכה, ונזכיר זאת שוב, מומלץ לצרף כרטיס ברכה מקורי עם ברכה אישית למקבל/ת המשלוח ובעל/ת השמחה שכן יקבל איזו תשומת לב אישית וייחודית עם איזה מסר משותף או בדיחה משותפת כדי לעלות גיחוך על פניו. לקריאת המאמר המלא על 10 טיפים לכתיבת כרטיס ברכה, לחץ כאן.

 
 
 
רד סצ'יו
25 פרליניי שוקולד מעולים! זר מתוק במארז דלי פח אדום ו...
מחיר:
175 ₪
 
זר רוחני
זר צבעוני ומושקע, פרליני שוקולד בתוך נר חלול. חוויה ר...
מחיר:
280 ₪
אהבה אינסופית
זר שוקולד עם המון אהבה בתוך שקית נייר מעוטרת בתוספת ד...
מחיר:
270 ₪
 
רגעים של אושר
הכתובת לרגעים קטנים של אושר...
מחיר:
339 ₪